Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Accente critice (Am auzit la Radio ?)
Accente critice (Am auzit la Radio ?)
Publicité
Archives
11 novembre 2008

Ziua:Atentat cu "bile" asupra lui Geoana

"S-a tras asupra masinii de pe pod aproape de intrarea in Otopeni. Vizat a fost domnul presedinte. Domnul Mircea Geoana a fost tinta.Se vede dupa urmele lasate pe parbriz", a explicat sigur pe el soferul microbuzului PSD politistului chemat in Kiseleff pentru a lua declaratii martorilor despre incidentul rutier petrecut duminica seara."Era seara, aproape de ora sase. Ne intorceam din Prahova si mergeam pe prima banda cu viteza mica. Dupa Balotesti, in apropierea podului de la Otopeni, s-au tras asupra noastra patru focuri. Nu am oprit imediat pentru ca se tragea asupra noastra cu arma. Geamul nu s-a spart pentru ca aveam viteza mica. Domnul presedinte statea pe locul al treilea in partea dreapta el era vizat. Nu am vazut cine a tras pentru ca eram atent la drum. In schimb, am observat ca pe drum ne-au urmarit doua masini si una a franat inainte de incident. Nu i-am retinut numarul", a fost declaratia data ieri de soferul masinii politistilor chemati de pesedisti sa efectueze expertiza balistica. "Probabil a fost un pistol cu aer comprimat", au sustinut mai multi social-democrati stransi in fata sediului central sa vada ce s-a intamplat cu microbuzul liderului PSD. De altfel, Mircea Geoana a precizat ca exista posibilitatea ca echipa de campanie, care s-a deplasat la sfarsitul saptamanii trecute in judetul Prahova, sa fi fost supravegheata, iar totul sa fie un "act premeditat" al adversarilor politici. IJP Ilfov a anuntat ca asupra masinii PSD se efectueaza o expertiza balistica, traseologica si chimica.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité