Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Accente critice (Am auzit la Radio ?)
Accente critice (Am auzit la Radio ?)
Publicité
Archives
9 novembre 2007

Identitate, Tradiţie, Suveranitate

Preşedintele PRM, Corneliu Vadim Tudor, a declarat, vineri, pentru MEDIAFAX, că Alessandra Mussolini nu avea de unde să se retragă, pentru că el a desfiinţat grupul Identitate, Tradiţie, Suveranitate din PE când a făcut public anunţul că îi retrage pe cei cinci europarlamentari din respectivul grup.

El a adăugat că, în urma deciziei sale, grupul s-a dizolvat deoarece nu mai avea numărul necesar de membri

"Această persoană demonstrează că nu prea este cu picioarele pe pământ. Ea şi-a creat o lume ireală şi se crede buricul pământului", a apreciat liderul PRM.

În opinia sa, demisia Alessandrei Mussolini a fost determinată de liderii ITS. "Prin deducţie logică, pot să trag concluzia că liderii ITS au determinat-o să-şi dea ea demisia pentru a ne păstra pe noi (reprezentanţii PRM - n.r.)", a opinat el.

Preşedintele PRM a susţinut că cele cinci voturi ale PRM sunt mai importante decât votul Alessandrei Mussolini, care, pentru a ieşi "onorabil", a zis că-şi dă ea demisia.

"Eu i-am adus ei ofense?! Dar ea că a jignit poporul român şi a spus că are o natură infracţională, care a jignit o ţară întreagă?", a întrebat C.V. Tudor.

"Un singur lucru ar putea să mă determine să îmi schimb hotărârea: să învie bunicul ei, Benitto Mussolini, şi să vină în genunchi şi să mă roage, atunci mai stăm de vorbă", a spus el, întrebat despre o eventuală decizie de revenire, în aceste condiţii, a reprezentanţilor PRM în grupul ITS.

Eurodeputata Alessandra Mussolini, membră a formaţiunii italiene Alternativa Socială, a anunţat vineri retragerea din grupul Identitate, Tradiţie, Suveranitate (ITS) din Parlamentul European, ca reacţie la "ofensele" aduse familiei sale de către liderul PRM Corneliu Vadim Tudor, relatează ASGMedia.

"Ca urmare a comunicatului trimis de Corneliu Vadim Tudor, vicepreşedinte al Senatului român şi preşedinte al Partidului România Mare, care a ofensat grav familia mea şi poziţia exprimată în mod liber referitor la siguranţa cetăţenilor italieni supuşi agresiunilor continue din partea cetăţenilor români, am comunicat preşedintelui PE că nu mai sunt condiţiile pentru a rămâne în grupul ITS", afirmă Alessandra Mussolini.

Zilele trecute, PRM comunica, la rândul său, retragerea din grupul ITS pe fondul disensiunilor cu eurodeputata Alessandra Mussolini.

Publicité
Publicité
Commentaires
Publicité